Log in

Dijkstra Logistiek

Dijkstra Logistiek te Lopik was al enige tijd klant van Global TrackMarks. Dertien vrachtwagens waren voorzien van een rittenregistratiesysteem van GTM. Door een recente overname kunnen wij met trots melden dat het aantal voertuigen voorzien van ons systeem, uitgebreid is naar 22 voertuigen! Tjeerd Dijkstra over de samenwerking met GTM: “De dagelijkse begeleiding van vrachten […]

Dijkstra Logistiek

Dijkstra Logistiek te Lopik was al enige tijd klant van Global TrackMarks. Dertien vrachtwagens waren voorzien van een rittenregistratiesysteem van GTM.

Door een recente overname kunnen wij met trots melden dat het aantal voertuigen voorzien van ons systeem, uitgebreid is naar 22 voertuigen!

Tjeerd Dijkstra over de samenwerking met GTM: “De dagelijkse begeleiding van vrachten en chauffeurs wordt voor een belangrijk deel ondersteund door het GTM systeem. Vooral de functie ‘laatste posities’ geeft een direct inzicht in de laatste activiteiten van de vrachtwagens!” Dit heeft het Lopikse bedrijf erg geholpen met de bedrijfsvoering. Hierover zegt Dijkstra: “Ik zie tegenwoordig in één oogopslag of de chauffeurs net geladen of gelost zijn. Live op de kaart van GTM!”

Omdat Dijkstra Logistiek gebruik maakt van de geavanceerde systemen van GTM kunnen klanten vooraf worden ingelicht bij vertragingen. Daarnaast krijgen klanten desgevraagd per omgaande informatie over de status van hun vervoersopdracht. “En bovendien is het telefoonverkeer met mijn chauffeurs drastisch verminderd”, aldus een tevreden Tjeerd Dijkstra.

Dijkstra Logistiek

Dijkstra Logistiek te Lopik was al enige tijd klant van Global TrackMarks. Dertien vrachtwagens waren voorzien van een rittenregistratiesysteem van GTM. Door een recente overname kunnen wij met trots melden dat het aantal voertuigen voorzien van ons systeem, uitgebreid is naar 22 voertuigen! Tjeerd Dijkstra over de samenwerking met GTM: “De dagelijkse begeleiding van vrachten […]